Csak Gondolatok

Kósza gondolatok. Nem több, nem kevesebb.

Friss topikok

Címkék

a (1) adele (1) adrienne bailon (2) aguilera (1) allen leech (1) alma (1) anna (1) arany (2) arc (1) artsonline (1) asztal (1) az (1) barna (2) bemutató (1) benedict cumberbatch (1) berenice marlohe (1) billie piper (2) blog (2) blogolást (1) blue (2) branson (1) brown (1) christina (1) chris evans (1) cica (1) cikk (1) cipők (2) cobie smulders (2) dagadt (1) dan stevens (1) delta (1) delta goodrem (2) demi (1) díszítés (1) divat (3) doctor who (1) downton abbey (2) dress (2) ebed (1) edith (1) emmy rossum (2) essence (1) fanni (1) fashion (2) film (1) finom (1) fogyas (1) georgia moffett (1) glamour (1) gold (2) goodrem (1) gyonyoru (1) gyors (1) haul (2) hiddleston (1) husvet (1) húsvét (1) ikon (1) inspiráció (5) inspiration (4) interju (1) interview (1) jenna-louise coleman (3) jeremy renner (1) jessica biel (1) jessica brown-findlay (1) joanne froggatt (3) johannson (1) kaposzta (1) Karen Gillan (3) karoly (1) károlyi (1) kék (2) kérdés (1) kezdem (1) köröm (1) laura carmichael (3) lavinia (1) louis vuitton (2) lovato (1) magyaros (1) manicure (1) manikűr (1) mariah carey (1) mary (1) matthew (1) michelle dockery (6) mollie king (2) nagy (1) napok (1) névnapi (1) nok (1) norbi (1) ősz (1) rachel weisz (1) rebecca hall (1) reka (2) réka (1) richard madden (1) rob james-collier (1) rochelle humes (2) rosie huntington-whitley (1) saláta (1) scarlett (1) scarlett johansson (3) schobert (1) shoes (2) sideboob (1) sonka (1) stilus (1) stílus (1) stílusikonok (1) susannah fielding (3) sybil (1) tag (1) tervezo (1) tervező (1) testkep (1) the deep blue see (1) the saturdays (2) thomas (1) tojás (1) tojas (1) tom (1) tom hiddleston (4) újra (1) újrahasznosítás (1) ujrahasznositas (1) válasz (1) virág (1) vollare (1) zavar (1) zoe boyle (2) zsákmány (2) zsofia (1) zsófia (1) Címkefelhő

Glamour-napok Haul + még egy-két apróság

m.zsofi 2012.04.18. 22:36

Sziasztok!

Ebben a posztban szeretném Nektek megmutatni, mi mindenhez jutottam hozzá a Glamour-napok alatt. Mivel anyagilag nem állt rendelkezésemre túl nagy összeg a költekezésre, ezért úgy döntöttem, hogy leginkább kiegészítők után nézelődöm, és mondanom sem kell, gyorsan, nem túl nagy költekezéssel is sikerrel jártam.

De lássuk csak a kis zsákmányaimat:

1. ,,Karkötő-szett" a Tally Weijl-ből.

A szett 6 db karkötőből áll, amiket -most még- egy kis rózsaszín masni tart össze. De mivel a darabok kicsit eklektikusan lettek összeállítva, ezért valószínűleg külön-külön fogom őket hordani. A szett tartalma: 3db arany színű karkötő (1 csavart és 2 sima), 2db párduc mintás kis csoda (az egyik rózsaszín, a másik klasszikus barnás színű) és egy nagyon szép, fehér gyöngyökből álló darab. Ők hatan kerültek kb 1900 Forint helyett 1515 forintba. Szerintem abszolút megérte. Nagyon tetszik mind a 6 karkötő, főleg, hogy előtte például arany színű ékszereim alig voltak. Ez az alapgondolat kísért végig a vásárlás során :)

2. ,,Fecskés nyaklánc" az I AM-ből

Amint beléptem az üzletbe -ahol még nem jártam korábban-, rögtön beleszerettem ebbe a kis madaras gyönyörűségbe. Ennek ellenére végig néztem a kínálatot, szebbnél szebb ékszereket vettem a kezembe, de bármennyire is hívogattak a többiek, csak visszataláltam a madárkámhoz. Ő is aranyszínben pompázik, egyszerűen gyönyörű. Szerelem volt első látásra <3 Az árával pedig úgyszint meg voltam elégedve, hiszen az amúgy sem túl megterhelő 1490 Forint helyett csak 1192 forintot fizettem.

3. ,,Fondorlatos gyűrű" a C&A-ból

A Glamour-körút utolsó állomása a fent említett üzlet volt, ahová viszont állandó és elégedett vásárlóként léptem be, amikor jött a ,,hidegzuhany": a legalább öt ékszerekkel megpakolt oszlop. Mit is válasszak?...Legalább százszor tettem fel magamnak a kérdést, amikor végül elhatározásra jutottam: Egy szép, viszonylag egyszerű, de mégis különleges -és képzeljétek, arany színű :) - gyűrűre esett a választásom. Négy vékony szál fut rajta, amik keresztezik egymást. Gyönyörű és tökéletesen illik az ujjamra :) Érte 1190 Forint helyett 950-et kellett végül fizetnem :)

A Glamour-napokkal kapcsolatban ennyit szerettem volna megmutatni nektek, de van még valami a tarsolyomban, amit feltétlenül szeretnék megosztani az én drága olvasóimmal, aki nem más, mint ő:

Ezt a gyönyörű NAKE cipellőt a páromtól kaptam Húsvétra. Ugye milyen szép? Sőt, kényelmes is, ami a parafa-talpnak és platformnak is köszönhetek. Egy szó, mint száz, ő most az én büszkeségem :)

A következő képen pedig Zsófival és Nórival pózolunk egy Rohamosztagossal a Szegedi Tudományegyetem JGYPK által rendezett XVI. Juhász Gyula Napok apropóján :)

Köszönöm, hogy olvastatok és remélem tetszett a mai poszt! Ti tettetek szert valamire a Glamour-napok alatt?

xxxx

 

Címkék: napok glamour zsákmány haul

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babydoll-life.blog.hu/api/trackback/id/tr384459981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása