Csak Gondolatok

Kósza gondolatok. Nem több, nem kevesebb.

Friss topikok

Címkék

a (1) adele (1) adrienne bailon (2) aguilera (1) allen leech (1) alma (1) anna (1) arany (2) arc (1) artsonline (1) asztal (1) az (1) barna (2) bemutató (1) benedict cumberbatch (1) berenice marlohe (1) billie piper (2) blog (2) blogolást (1) blue (2) branson (1) brown (1) christina (1) chris evans (1) cica (1) cikk (1) cipők (2) cobie smulders (2) dagadt (1) dan stevens (1) delta (1) delta goodrem (2) demi (1) díszítés (1) divat (3) doctor who (1) downton abbey (2) dress (2) ebed (1) edith (1) emmy rossum (2) essence (1) fanni (1) fashion (2) film (1) finom (1) fogyas (1) georgia moffett (1) glamour (1) gold (2) goodrem (1) gyonyoru (1) gyors (1) haul (2) hiddleston (1) húsvét (1) husvet (1) ikon (1) inspiráció (5) inspiration (4) interju (1) interview (1) jenna-louise coleman (3) jeremy renner (1) jessica biel (1) jessica brown-findlay (1) joanne froggatt (3) johannson (1) kaposzta (1) Karen Gillan (3) karoly (1) károlyi (1) kék (2) kérdés (1) kezdem (1) köröm (1) laura carmichael (3) lavinia (1) louis vuitton (2) lovato (1) magyaros (1) manicure (1) manikűr (1) mariah carey (1) mary (1) matthew (1) michelle dockery (6) mollie king (2) nagy (1) napok (1) névnapi (1) nok (1) norbi (1) ősz (1) rachel weisz (1) rebecca hall (1) reka (2) réka (1) richard madden (1) rob james-collier (1) rochelle humes (2) rosie huntington-whitley (1) saláta (1) scarlett (1) scarlett johansson (3) schobert (1) shoes (2) sideboob (1) sonka (1) stílus (1) stilus (1) stílusikonok (1) susannah fielding (3) sybil (1) tag (1) tervezo (1) tervező (1) testkep (1) the deep blue see (1) the saturdays (2) thomas (1) tojás (1) tojas (1) tom (1) tom hiddleston (4) újra (1) újrahasznosítás (1) ujrahasznositas (1) válasz (1) virág (1) vollare (1) zavar (1) zoe boyle (2) zsákmány (2) zsófia (1) zsofia (1) Címkefelhő

Haul + egy kérdés

m.zsofi 2012.04.02. 17:00

Sziasztok!

Már egy ideje beígértem egy haul-posztot arról, miként teljesítettem a kívánságlistát. Nagyon szép darabokhoz jutottam, és hála a Szeged városában és a Second-hand üzletekben rejlő lehetőségeknek, mindezekhez abszolút költséghatékony módon jutottam hozzá.

Elsőként egy napszemüveghez sikerült hozzájutnom :) Klasszikus Aviátor-fazon, feketében. Az "INVÁZIÓ" üzletben leltem rá, mindössze 395-forintért. (a címke szerinte 990 forintba került, ami először 795, majd 395 forintos álomárra ugrott) Természetesen rögtön lecsaptam rá!

Ez után az elsődleges célpont, a ballonkabát beszerzésében is sikerrel jártam. Egy szegedi Second-hand shopnak köszönhetően 3800 forintért tettem szert az "Atmosphere"-kabátra. Mivel nem találtam sehol pasztell-rózsaszínt, úgy döntöttem a barnás szín tökéletes, hisz így is több mindenhez jó :) ráadásul a legjobb, hogy derékban kicsit húzott, nem csak egyenes szabású, így karcsúsít, nagyon csinos!

Ezeket a mesés darabokat követte a hőn áhított miniruha, amit egy felidézhetetlen nevű butikban vásároltam, 3500 forintért. Nagyon csini, jó a szabása, nagyon örültem neki- és ez az egyetlen olyan darab amit újonnan és teljes áron vettem meg - 3500 forintért. Bár a barna övet kicsit oda nem illőnek éreztem, ezért kicseréltem egy feketére,amivel remekül szuperált :) Szerintem nagyon megérte, már azóta buliztam is benne :)

A hab a tortán a következő darab: A mai nap szerzeménye, ez a piros és csillogó felső, amire egy turiban találtam rá, és mindössze 500 forintba került. Csini, nem?

Ilyenkor mindig úgy érzem, megérte spórolni pár hétig-hónapig, és a minden feláldozott csoki vagy egyéb hasonló dolog megérte!

És végül lenne hozzátok egy kérdésem. Mint tudjuk, a virágminta nagyon fut manapság. A hétvégén pedig ráakadtam egy színes-virágos kis nyári ruhára, ami még anyumé volt. Nem kopott, nem szakadt, látszik, hogy anyum nem vitte túlzásba a ruci viselését. Mit gondoltok, hordható-e ez manapság? Mert szerintem egy cicanadrággal és egy bőr vagy farmerdzsekivel megállná a helyét. De most az a lényeg, Ti mit gondoltok? Vintage vagy inkább ciki?

Köszönöm a segítségeteket!

xxxx

Szofi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://babydoll-life.blog.hu/api/trackback/id/tr164356649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása